Säfsen och Skattlösberg

Stuga i Idre är bokad för mig och Louise torsdag till söndag. Najs!
 
Idag var jag, Louise, Lisa och Adam i Säfsen. Det var regn på morgonen men när vi kom fram var det fint och efter ett tag blev det sol också. Vi var först vid vildmarkslekplatsen. Så jäkla kul, haha! Vi lekte där och fikade. Sen åkte vi till Fredriksbergs "centrum" och åt på pizzerian. Jag körde dit. BMW, det var najs! Sen bestämde vi oss för att åka till Skattlösberg och Luossastugan. Eller låtsasstugan som det låter som att man säger ^^ Där fikade vi lite mer och flummade massa. Braa dag! :)
 
Pics:
 
Skattlösberg
 
Hästar (som ni kanske ser...)
 
Helt normala...
 
 
Framme vid Luossa
 
:)
 
Adam vann, fast han hade fel hand och jag använde båda händerna. Inte okej x)
 
Luossastugan
 
Hej hej!
 
 
 
 
?
 
 
Hej lilla fölet! :)
 
Fin heeeest
 
:)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Åh,armbrytning, det kan vi prova nästa gång! :)

2012-08-21 @ 23:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0