Resa

Jag och Louise har kollat på sista minuten utomlands till helgen. Det enda ställe där det fanns flyg både dit och hem var London, dyrt (hela min julilön bara för flyget). Och då passar det inte med tåg så måste vi ta bilen, vilket blir ännu dyrare med bensin och parkering på Arlanda.
 
Lite ledsen nu ju. Får väl bli Stockholm eller nåt istället. Vill bort.
 
Men lite värme i Nice eller Milano hade ju inte suttit fel. Men det sket sig ju :( Vi har förresten kollat allt. Nice, Milano, Rom, Venedig, Barcelona, Kreta, Mallorca, Gran Canaria, London.... Inget finns...
 
Och trenden med Italien vart tredje år verkar bli bruten :(
 
Rom 2006

Kommentarer
Postat av: Marcus

Nej, en hel julilön enbart på flyg, det ska man inte lägga. Då kan de pengarna läggas på flera andra saker istället. Ta ni några dagar i Stockholm, bara att komma bort kan vara bra nog ibland. Sedan hittar ni säkert en billigare weekend under hösten, ska du se. Vi hittade ju London och 3 nätter + flyg för totalt 2.000 kr / person, men det var ju inte alls med kort varsel. Mer långsiktigt. Och hit, till mig, hittar du alltid. Jag ska köpa dig biljetter t/r snart. :)

2012-08-20 @ 18:24:13
Postat av: mor

Gäller och tänka på något kul, så fixar sig det mesta. kramar

2012-08-21 @ 21:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0