Hemma från fjällen

Hemma i Ludvika igen sen igår kväll. Har haft det jättebra, mer om helgen under veckan!
 
Medan vi har varit borta har Lisa flyttat från stan. Till Uppsala. Jag kommer sakna dig bästaste vän!! ♥ Tur att det inte är jättelångt bort och att jag kommer och hälsar på redan på torsdag och får den stora äran att inviga din säng (A) ^^ Och under hösten kommer jag och Louise och hälsar på och gör Uppsala osäkert ;D
 
Idag var det väldigt kallt på morgonen. Skinnjacka, halsduk och vantar när jag cyklade till stan. Det är ju nästan så att det var varmare i fjällen! Hösten är på ingång, tydligen. Tur i alla fall att det är strålande sol och att inte regnet vräker ner som det gjorde igår. Turbofart på vindrutetorkarna ♥
 
Nu är jag hungrig och ska äta äpple. Skriver mer om helgen i eftermiddag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0