Favoriter

Jag har tråkigt. Därför ska jag göra en lista med de bästa låtarna från varje kentskiva. Som det är just idag. Som vanligt kan den se helt annorlunda ut imorgon ;)

Kent: Ingenting Någonsin

Verkligen: Kräm

Isola: Innan allting Tar Slut

Hagnesta Hill: Berg&Dalvana

Vapen & Ammunition: Socker

Du & Jag Döden: Mannen I Den Vita Hatten

Tillbaka Till Samtiden: Ensammast I Sverige

... Hit hann jag sen kom 4 låtar från Jag Är Inte Rädd För Mörkret upp på Spotify. Alltså! Gud! Jag dör!

Okej, ska göra klart listan...

Röd: Det Finns Inga Ord

En Plats I Solen: Varje Gång Du Möter Min Blick

Lyssnar på nya låtar nu! :D
De heter på Spotify: JBwKRTqzkf6L, 66SepCcdBleR, o1OeG9tvbPWM, MOjHNlJJ1Fdj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0