Väskrensning

Imorse vaknade jag vid åtta, kändes lite tidigt och jag försökte somna om i alla fall en timme, men det gick inte så bra. Men jag måste ha somnat till slut ändå för sen vaknade jag halv elva. Var ju inte riktigt meningen att jag skulle sova så länge... :P När jag kollade ut genom fönstret var det massor med snö på marken och den vräkte ner! Vad glad jag blev! Inte. Men det är inte rekordet... 2008 var det ungefär sånt här väder, 17 maj... :O

Nu har jag gjort anmälan till högskolan. I sista stund, haha. Sen får vi se vad jag kommer in på och om jag känner för att plugga i höst :P

Jag har även rensat i min väska idag. Hittade massa saker.... Vissa saker konstigare än andra.


  • Plånbok
  • Solgalsögon + fodral
  • Lypsyl
  • 3 pennor
  • Öronproppar
  • Halstabletter
  • Rabattkuponger
  • Gamla inköpslistor
  • 2 50-öringar
  • 2 pence
  • 1 cent
  • 1 centas (från Litauen)
  • Ipren
  • En platspåse
  • Ett gem
  • 2 hårnålar
  • En karta över Skansen
  • Användarhandbok till min mobil
  • Diverse kvitton
  • Busskortsfodral
  • Nån grej till sim-kort
  • Entrébiljett till Universeum i Göteborg (från 2009)
  • Färjebiljett Nynäshamn - Visby (från 2009)
  • Biljett till Stockholms Stadsteater "Fem gånger Gud" som vi såg med skolan (från 2009)
  • Biljett till "We will rock you" i London (från 2009)
  • Tunnelbanebiljett i Stockholm från juni 2008
  • Biljett till "Pygmalion" på Dramaten (från 2010)
  • Biljett till "Sunset Boulevard" på Värmlandsoperan (från 2010)
  • Biljett till Allsevenskan Leksands IF - Mora IK (från 2009)
  • Biljett till Cosmonova (från 2008)
  • Biobiljett "I rymden finns inga känslor", Ludvika (2010)
  • Biobiljett "Remember me", Malmö (2010)
  • Biobiljett "Eclipse", Ludvika (2010)
  • Biobiljett "Valentines Day", Karlstad (2010)
  • Biobiljett "Puss", Karlstad (2010)
  • Biobiljett "New Moon", Borlänge (2009)
  • Biljett till Lummelundagrottan, Gotland (från 2009)
  • Boardingpass Stockholm - Turin (från 2009)
  • Boardingpass Turin - Stockholm (också från 2009... :P)
  • Boardingpass Gran Canaria - Stockholm (från 2007)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0