Sömnproblem och post

Bland det jobbigaste som finns är att inte kunna somna fastän man är jättetrött. Det hände igår kväll. Släckte lampan vid elva men två timmar senare hade jag fortfarande inte somnat, ändå var jag hur trött som helst! Tänker för mycket, haha. När klockan var strax efter ett kom jag på en sak som jag brukade göra i höstas när jag hade svårt att somna typ varenda kväll. Tog fram min mp3, satte på den på låg volym och lyssnade på Isola. Somnade väl efter en halvtimme eller så. Sista låten jag minns är Innan allting tar slut.

Vissa dagar längtar jag mer efter att posten ska komma än andra. Idag är en sån dag, i torsdags var en annan, hehe. Kan den inte komma nuuuu! Vill höra skivan ;) 4-5 timmar kvar... Orkar inte vänta! Haha.

Post från juli 2010 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0