Skärtorsdag

Stressig dag på jobbet idag. Massor med folk (ändå sa de att de hade väntat sig mer och att det var lugnt... Ööhh jaha?! xD) och mycket att göra. Jag har packat upp sill i alla dess former hela eftermiddagen. Plötsligt fick jag en spontankram av en kollega som sa "Du vet inte hur mycket jag uppskattar dig idag, det blir så fint...!" Då blir man glad. Jobbdagen avslutades med att alla fick en godispåse att fylla med hur mycket godis de ville ^^

När jag kommit hem gick jag ut i skogen en snabbis och plockade in lite björkris :) Utanför dörren står en bukett med tussilago och på köksbordet står en bukett med vitsippor. Älskar våren!

Vår i Karlstad 2011

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nice avslutning på stressig jobbdag! :D

2012-04-05 @ 20:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0