Rainy Day

Regn, regn, regn. Vilka härliga vårdagar det är just nu. Verkligen. Inte. Blev rätt blöt på vägen hem idag...

Nu på kvällen har jag suttit och sökt efter lite utbildningar. Känner mig inte mycket klokare än innan. Hmm... Vet inte riktigt vad jag vill... Får väl söka alla som jag har på listan, men frågan är vilken jag ska ställa överst??? Har några dagar till på mig att fundera :P

Haha, en kul grej jag såg idag. På Coop har kassapersonalen börjat slarva med kassarutinerna, vilket har gjort att de skrivit ut ett papper med information och påminnelse om vilka rutiner som finns. Överskriften på det papperet: "Kassa rutiner". HAHAHA! xD

Dagens låt ^^:



Kommentarer
Postat av: mor

Tänk att det ska vara så svårt med särskrivning :)

2012-04-11 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0