Projekt

Helg igen! Skönt. Men lite tråkigt att jag inte ska tillbaka och jobba på måndag. Men vi får se vad som händer.... :) Hoppas på det bästa nu!

I helgen ska det städas i mitt rum. Dammas, dammsugas ÖVERALLT, tvättas fönster och bytas gardiner och överkast till de av det somrigare slaget! Gött! Ett annst projekt jag kommit på att jag måste göra är att rensa min stora garderob. Som det ser ut just nu så är allt bara intryckt (utom kläderna som hänger på galgar), vilket gör att kläderna som hänger därinne blir helt knöliga längst ner, haha. Måste göra något åt det och få lite ordning innan jag blir galen :P

Fredag den 13e idag också. Själv har jag inte råkat ut för något oturligt (än), men det har uppenbarligen andra gjort. Någon hade tappat en glasflaska med olivolja på Coop. Bara att hämta massor med papper och börja torka! Skoooj, haha.

Random bild, från mammas födelsedag för några år sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0