Långfredag

Jättekul att vakna typ klockan sju och inte kunna somna om. Speciellt inte eftersom jag inte kunde somna igår kväll. Antar att min kropp trodde att det var vanlig fredag idag och inte ville att jag skulle försova mig, eller nåt.

Det här dagen förra året var awesome! Eller beror på hur man ser det. Menar i alla fall långfredagen. Får se hur den bli i år. :)

Sommarvärme i Karlstad och familjen på besök. Utflykt till Skutberget.



På Hammarö.



Syster och Vänern.



Årets första utemiddag.



På kvällen såg vi Hååååkaaaan :)





Resten av påskehelgen:

Lyxig frukost på påskaftonen innan vi åkte tillbaka hem till Dalarna och åt påskmat hos moster och kusiner i Forstäppan.



På påskdagen cyklade jag och Louise runt Haggen. Och fikade på Hagge badplats.



På annandagen var vi till Predikstolen.





När jag ändå är inne på lite påsknostalgi kan jag väl lägga upp några bilder från påsken 2010 också, då vi var i Malmö. Det var också awesome!

Vid havet.

Turning Torso.

Solar.

Vi var till Köpenhamn också...



... och Lund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0