15 april

Mår inte så bra idag heller... :( Skräck. Så himla segt att vara sjuk.

Haha, jag hittade nyss min dagbok från typ högstadiet. Satt och kollade lite i den. Haha, jösses!

Igår när jag hade städat klart var jag ute i trädgården och tog lite bilder. Vet inte riktigt om de blev bra för det var så ljust och svårt att se på skärmen, men jag tänkte föra över dem till datorn nu och visar några sen om jag hittar några fina :)

Den här helgen förra året var Denise och hälsade på mig i Karlstad. På lördagen var vi ute och fotade. Eller rättare sagt, vi var ute och Denise fotade. Jag var lilla modellen som vanligt ;) Blev fina bilder den dagen! 15 april 2011:





Kommentarer
Postat av: Marcus

:)

2012-04-15 @ 18:09:48
Postat av: Marcus

Smileyn var för de härliga bilderna, inte för att du är sjuk, hehe. Krya på dig! :*

2012-04-15 @ 18:10:41
Postat av: Malin

Förstod nästan det, hehe. Tack tack :)

2012-04-19 @ 12:44:36
URL: http://malintuveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0