Calleth I, cometh The Ark

Imorse spelade de Calleth you, cometh I med The Ark på radion. Då kom jag att tänka på när vi såg dem på Peace & Love i somras. Det kändes så himla sorgligt, för man visste att detta är sista gången någonsin som man får se dem live. Jag gillar egentligen inte The Ark så mycket,men den här låten är bra och live är de fantastiska! (Detta var tredje gången jag såg dem. Första gången var 2007 på Läckö Slott och andra gången var på Where The Action Is, två dagar tidigare än detta.) Åh, haha jag börjar nästan gråta nu! :P

Nio minuters gåshud!

Låten fick mig också att tänka på en diskussion vi hade på Kentforumet typ dagen efter The Arks sista konsert någonsin för någon vecka sen. Vi höll på och diskutera hur vi ville att Kent skulle avsluta sin karriär. Skulle de göra som The Ark med en avslutningsturné eller skulle de bara meddela en dag att pang bom nu är det slut? Och jag bara "Nej, kan vi inte sluta prata om det här jag blir så deprimerad!!" Gud, det får aldrig ta slut!! Jag får panik när jag tänker på det.

Jag rekomenderar verkligen att kolla på den här videon. Det är braaa! Och sorgligt. Och fint.

Nu måste jag tänka på nåt roligare. Som att det blir troligare och troligare med ett nytt Kentalbum till våren! Dör lite varje gång jag tänker på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0