Nätshopping

Lisa var här i eftermiddags. Vi spelade Skip-Bo (höhö), shoppade loss på cdon och insåg att det är alldeles för lätt att handla på nätet. Vi blir fattiga...! Men lite nya skivor och filmer är väl inte helt fel heller...:) Bara himla kasst att de inte hade nån av böckerna jag ville ha! :/ Dessutom spelade vi en gammal bränd skiva som jag hittade och som det inte stod nånting på. Måste ha gjort den typ 2004 eller nåt insåg vi. Och jag hade väl inte precis samma musiksmak då som nu xD

Nu ska jag sova. Ska upp halv sex imorgon (lycka till...). Godnatt!

Vill haaaaa!! Men finns inte att köpa på cdon. Längre. Fanns förut jue. Argh!


Kommentarer
Postat av: Jenny

den har ju inte givits ut ännu!

2011-09-27 @ 00:40:47
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0