Min kentsamling :)

I tisdags kom mitt och Lisas paket från CDON. Då blev min kentskivesamling näst intill komplett (de som saknas är engelska Isola och The Hjärta & Smärta EP) (funderar på om jag ska köpa dem eller inte). Tidigare har jag ju bara haft skivorna från boxen, men nu så, nu ser det bra ut! :)

 

Högst upp: Boxen och några av skivorna (omslaget till boxen finns dock inte kvar...)

Från vänster:

1. Kent

2. Verkligen

3. Isola

4. Engelska Hagnesta Hill

5. Svenska Hagnesta Hill

6. B-sidor 95-00

7. Vapen & Ammunition

8. Du & Jag Döden

9. Tillbaka Till Samtiden

10. Röd

11. En Plats I Solen

12. Inofficiell liveskiva som jag hittade på en skivmässa på Peace&Love i somras (happy!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0