Martin Sköld

Känns lite tomt att inte lyssna på Martin på radion den här kvällen. (Han har ju tillsammans med Jonna Bergh varit programledare för Musikguiden i P3 den här veckan.) Jag tyckte om att lyssna på honom, han hade väldigt bra "radioröst", lugn och behaglig att lyssna på :)

I alla fall, det var mycket intressanta diskussioner mellan Martin och Jonna (som då är vänner) och många bra låtar (och även en del dåliga, haha). Ska kolla upp lite mer vad de spelat och kanske lägga upp några här, om jag orkar :P Jag har fortfarande inte lyssnat på första halvan som jag missade men ska även göra det, typ på söndag (är upptagen hela dagen imorgon förmodligen).

En sak som jag tyckte om att höra var när och varför Martin bestämde sig för att starta ett band (Kent) och igår spelade de även låten som Kent alltid lyssnar på innan de själva ska upp på scenen. Det var som Martin sa, en låt med mycket ös i, men kanske inte den bästa jag hört, haha.

Det om det. Imorgon blir det flyttlass från Karlstad. Godnatt!

Jonna och Martin :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0