Lista sommar 2011

Här är en sommarlovet 2011-lista! Har inget annat för mig så jag gör den :P
 
1.Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? Ja
2. Ångrar du det? Nope
3. Har du varit full i sommar? jaa hihi
4. Har du pussat någon i sommar?: ja 
5. Isåfall vem? vänner :)
6. Badade du mycket? : inte så mycket som jag hade velat :P
7. Rökte du? : Nej!
8. Snusade du? : Nej! 
9. Förlorade du någon vän? : det tror jag inte
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? : every teardrop is a waterfall <3
11. Vad skiljer det här sommarlovet från förra? det var sämre, haha
12. Grillade du mycket i sommar? : Ja :D
13. Åkte du vattenskidor? : Nej
14. Blev du tillsammans med någon? : nej 
15. Fick du någon ny kompis i sommar? : nej
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? : antagligen :P
18. Sårat någon? Det tror jag inte
19. Förlorat en vän? Nej
20.Träffat nya människor? beror på vad man menar med träffat, typ
21. Kysst en främling? Nej
22. Tagit droger? nej! 
23. Haft en sommarflört? No
24. Gråtit? ja 
25. Skrattat tills du kissat på dig? nej haha
26. Tältat? Ja
27. Varit vaken en hel natt? Japp
28. Solat? Ja :D
29.  Badat? Ja :D
30.  Haft ett förhållande? nee
31.  Gjort dig riktigt illa? nej
32.  Gjort några nya percingar/ tatueringar?  nej
33.  Läst en bok? Många :D
34.  Skickat fel sms med flit? nej haha
36.  Näckat? nope
37.  Solat naken? nej
38.  Fått utegångsförbud? nej
39.  Sagt “jag älskar dig" och menat det? ja
40.  Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? nej
41.  Varit i slagsmål?  nej
42.  Pussat någon utav samma kön? japp
44.  Kysst någon i regnet? nej
45.  Kysst någon i skogen ? no
46.  Kysst någon du inte borde? nej
47.  Tappat rösten? nej
48.  varit på festival? Jaaa :D:D
49.  Gått upp i vikt? ingen aning
50.  Gått ner i vikt? samma svar som innan
51.  Brännt dig? ja 
52.  Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? ja xD
53.  Varit utomlands? Ja
54.  Gjort ett bra köp? Ja
55.  Tagit upp kontakten med en gammal vän? Nej
56.  haft skadeglädje ? minns ej :P
57.  Sovit under bar himmel? nej 
58.  Vad kommer du sakna mest? Coldplay<3
59.  Har du sommarjobbat? nej

60.  Har du svart ärligt på alla frågor?  ja


Coldplay, Where The Atcion Is (inte jag som tagit bilden...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0