Fredagsplaner

Det har känts som fredag hela dagen idag tycker jag. Men snart är det dags för träning, för det är ju torsdag! Jepp jepp.

Och imorgon när det är fredag på riktigt ska jag och Lisa dra iväg på "fotoutflykt" till Predikstolen! Skoj! :) Och det ska bli sommar imorgon också så det kan ju inte bli annat än bra ;) Bara vi inte trillar ner och slår ihjäl oss eller nåt :P (Predikstolen är en utsiktsplats på ett berg vid ett stup (typ) utanför Nyhammar. Eller jag tror det är ganska långt från Nyhammar när jag tänker efter. Det är mitt i skogen i alla fall.)

Var där med familjen i våras. Då såg det ut såhär:


Och nu håller pappa på att göra pannkakor som jag ska ha i matsäck. Snällt. Fast egentligen är det middag till ikväll, fast jag tar morgondagens lunch till middag istället. Haha, intressant... xD

I alla fall, på kvällen imorgon blir det Underbar! Typ hundra år sen man var där ju.

Kommentarer
Postat av: Louise

Önskar att jag kunde varit med, vi får köra nåt sånt när jag kommer hem :)

2011-09-29 @ 21:42:22
Postat av: Malin

Absolut!

2011-09-29 @ 22:47:42
URL: http://malintuveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0