Jepp!

Idag har jag överlevt min första jobbintervju. Jag är ganska glad och stolt över mig själv! Men vi tar det från början...

Jag började dagen idag med en promenad. Det var skönt. När jag kom hem duschade jag och fixade till håret. En stund senare kom Lisa på besök. Vi åt lunch först och sen spelade vi ett par låtar med vårt lilla band. Det var kul, var väl typ ett år sen sist, eller inte riktigt kanske, men det var väldigt längesen. Vi hann inte spela så många låtar för sen skulle jag åka iväg på intervjun, som var på en skidanläggning. Jag var jättenervös hela dagen, men när jag väl kom dit kände jag mig rätt lugn och det gick ganska bra. Visst finns det saker att förbättra till senare tillfällen, det vore ju konsting om det blir perfekt första gången liksom... Sen skulle jag köra hem, vilket var lite läskigt för det var mörkt. Jag har inte kört i mörker sen... förra vintern typ :O Men det gick bra. Eftersom jag fick intervjun först kom jag hem tidigare än jag räknat med och hann därför med att träna. Niice! Nu har jag duschat (igen... inte bra för mitt hår att bli tvättat så ofta :O Men hade ju inte räknat med att hinna träna, haha) och ätit mat.

Ikväll är det Bron igen på tv. Och typiskt nog går ett annat program samtidigt som jag vill se. Nämligen Berg flyttar in. Jag kollar verkligen inte mycket på tv, men såklart ska de få program man vill se gå samtidigt :/ Jaja, det går väl att kolla på internet sen...

Lilla jag i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0