Fredagskväll

Det var verkligen kallt i Säfsen idag. Jag fick använda halsduken som både halsduk och mössa för att inte frysa ihjäl typ. Dock är ju Säfsen ett kallhål. Borde man kanske tänkt på, haha. Men nu har jag äntligen blivit varm igen!

Ikväll har vi spelat plump hela familjen. Det var längesen känns det som.

Jag ska snart gå och lägga mig tror jag. Imorse läste jag ut 1984, men jag måste nog smälta den lite innan jag börjar på en ny bok, så blir nog lite musik innan jag somnar. Det brukar vara mysigt :)

Imorgon tror jag det är städning som gäller. Yeay... Sen ska vi till mormor och morfars grav och tända ljus på kvällningen <3 Senare på kvällen blir det filmkväll med Louise och Lisa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0