Min lördag

Här sitter jag och njuter i min nystädade lägenhet. Fast det är fruktansvärt varmt härinne. Måste nog ha öppet en stund om jag ska kunna sova sen.

Det bäste med att städa är att man kan lyssna på en massa bra musik! Idag hann jag lyssna på fem skivor. Först var det Coldplay. Sen blev det Coldplay. Efter det blev det Coldplay. Sen Coldplay igen och sist men inte minst blev det...*trumvirvel*... Coldplay!!! Surprise! Haha det var väldigt najs :) Jag längtar så mycket till den 28 juni att jag tror jag spricker! 52 dagar kvar ♥


Snart, snart, snart!

Jag har även tvättat idag. Massor. Så nu har jag massa rena kläder att ta på mig. När jag var klar med all städning tog jag en promenad (äntligen är värmen tillbaka!). Fast det var inte så smart för jag åt ingenting innan fastän jag var jättehungrig. Det var inte smart som sagt. Jag var tvungen att sätta sig på en stock och vila för jag blev helt svag xD Jag gick till Alsters Herrgård och där var det så himla fint nu! Jag och Denise var ju där och fotade för ett par veckor sen och då var det ju alldeles "grått" med massa löv på marken och så. Nu var det helt förändrat. Jättegrönt. Och miljoner vitsippor. Jag har aldrig sett så mycket vitsippor på samma ställe förut! Marken var alldeles vit! Jag hade tyvärr inte kameran med mig, men jag måste tillbaka imorgon och fota. Det var så himla fint!

 

Förresten, jag är så smart ibland. Medans jag var ute i tvättstugan idag hade det flugit in en geting i lägenheten (jag har haft fönstret öppet hela dagen, typ) som satt på fönstret, på insidan. Jag tog en tidning och skulle slå ihjäl den. Den satt helt stilla och jag stod länge och väl och koncentrerade mig på att jag skulle träffa rätt. Till slut slår jag och vad gör jag? Jag missar!! Haha. Sen såga jag först inte vart den tog vägen. Men jag såg det sen precis innan jag var på väg att trampa på den för det hade satt sig på golvet. Som tur var flög den ut av sig själv sen.

 

Jag och Louise har precis pratat på Skype också. Det var trevligt. Vi pratade om att från Twilight till Muse till Kent till... nycklar... gem... eh... Umeå. Ja, allt helt enkelt. Mycket najs. Har även fått sms att mamma och pappa kommit fram till deras hotell på Mallorca. Så det är ju bra. Nu kan jag sova gott. Renbäddad säng har jag också!

 

Godnatt på er!

 

Världens finaste och vårigaste äppelträd med världens godaste äpplen, men som numera är dött :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0