Tre födelsedagar och en trasig bil...Och så valborg då

Är i Karlstad igen efter ännu en helg hemma.

På fredagen blev jag hämtad av hela familjen vid tåget och vi åkte direkt till Forstäppan och firade kusin Annie som fyllde år i lördags.

På valborg blev det först en tur ner på stan och sedan trädgårdsarbete. På kvällen var vi i Håksberg och åt först god mat innan det blev grillning och mys vi bryggan :) Trevligt trevligt.

Igår hade vi fullt upp. Jag och Louise spelade spel, kollade på hennes slutproduktion från gymnasiet, kollade på Muse-dvd, flummade... Sen firade vi mammas födelsedag i förskott och sen firade vi Lisas födelsedag i förskott. När vi åkte ner till Lisa slutade bromsarna på bilen fungera!! :S Skitläskigt. Men det är lagat nu i alla fall... På kvällen spelade hela familjen Med andra ord. Jag skrattade så jag grät! :D Haha, så sjukt kul!

Imorse snöade det vilket det ska göra imorgon också. Gud vad glad jag blir, not.

Har icke några bilder från helgen, denna är från bryggan i Håksberg vid kräftfisket i somras ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0