Torsdag

Imorse började jag dagen med att äta lite frukost. Sen gick jag till skolan på handelsfrukost och åt mer frukost där. Gott! Mackor, ost, skinka, grönsaker, ägg... :) När det var slut vid tio gick jag hem, pluggade lite och åt lunch (det var ingen som hade med sig lunch, så vi gick hem och åt, haha). Sen var det föreläsning. När jag kom hem bytte jag direkt om och tog en springrunda runt elljusspåret. Det gick riktigt bra idag. Och när jag nästan hunnit hela rundan fick jag världens energi och till raden "När ljuset släcks, så ska du va min" från Krossa Allt med Kent. Det var liksom som att jag skulle hinna hem innan ljuset släcktes...

Så mycket mer har jag inte hunnit med. Jag har lagat mat, diskat, kollat på Mitt I Naturen... Nu halvkollar jag på Eurovision, haha. Är inte direkt intresserad, menkollar lite halvt ändå.

Idag när jag gick hem från skolan såg jag en bil från VBU som stod på skolans parkering. Coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0