Seg dag

Imorse vaknade jag vid nio, somnade om och vaknade tio igen. Jag kände att jag hade kunnat somna om igen, men tyckte att elva timmars sömn fick räcka :P

Under dagen har jag läst i organisationsboken, skrivit ut hundratals sidor skolpapper (blir ju så när man skjuter upp det), tittat på när det snöar (kändes väldigt konstigt och deppigt eftersom allt är så himla grönt!), ätit och lagat mat, gråtit till Fix You... haha. Nu ska jag äta C-vitamin (äpple). Innan jag åt middag kände jag mig lite sjuk, det känns bättre nu, men C-vitamin skadar ju inte ändå.

Jag känner just nu ett behov av att lyssna på Hagnesta Hill, så nu vet ni vad jag ska göra den närmsta timmen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0