Plugg och hockey

Jag ångrar lite att jag klagade på att externredovisningen var svårt förut. Det är jättelätt i jämförelse med ekonomistyrningen. Dessutom har jag en massa annat att tänka på så jag kan inte koncentrera mig på att plugga ordentligt heller. Men imorgon blir det antagligen plugg i skolan på förmiddagen, så då kanske det går bättre. Vi ska på handelsfrukost imorgon men föreläsningen börjar inte förren kvart över ett.

Nu sitter jag och kollar på Sveriges kvartsfinal i hockey-VM mot Tyskland. Sverige gjorde 1-0 efter 27 sekunder och det var kul! Men för ett litet tag sen gjorde Tyskland 1-1 och det var ju inte lika kul :P

Förresten så har jag världens bästa syster! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0