Idioter!

Nu är jag i Karlstad och har precis varit och handlat. Ska alldeles snart göra mat, för jag är hungrig! Efter denna bilresa kan jag bara konstatera att det finns många idioter...

1. En lastbil som låg JÄTTENÄRA bakom mig. Jag såg inte ens nederkanten på hans framruta i backspegeln på hela vägen! Hade jag behövt bromsa hade han inte haft en chans! När jag svängde av mot Karlstad strax efter Hällefors och han fortsatte rakt drog jag en suck av lättnad. Det är så sjukt obehagligt att ha någon så nära bakom! :S

2. När jag körde genom Filipstad trodde jag först jag såg i syne. Men det gjorde jag inte. Tre killar gick på räcket till bron över ån. Jävla idioter!

3. Folk kör som dårar. Trots att man kör strax över hastighetsgränsen blir man omkörd. Av alla.

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0