Hemma från skolan

Hejhå!

Jag har precis kommit hem från skolan. Supertrött är jag! Jag kunde inte somna igår. La mig vid elva och först var det nån i huset som kollade på en väldigt våldsam film (vad det lät som), väldigt högt i typ nån timme. Sen regnade det så mycket mot fönstret att det lät skithögt. När jag väl somnat sov jag till typ sex och då vaknade jag igen och hade svårt att somna om...

Hungrig är jag också, så jag ska fixa lite mat nu och sen måste jag iväg och handla. Efter det måste jag öva lite inför redovisningen (seminarie) imorgon. Vill verkligen inte!!! Dessutom är det klockan åtta på morgonen. Hur ska jag orka gå upp så tidigt? Fast like bra att vänja sig och göra det resten av veckan eftersom tentan börjar åtta på fredag...

Det var rätt kul i skolan idag. Inte jätteeffektiv pluggmässigt, men vi skrattade mycket i alla fall ;D Hoho. Såg förretsen Lars Ohly i skolan också. Öh?

Nu måste jag äta innan jag typ svälter!

Glad och galen x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0