Helgen

Jag kom hem till Ludvika i torsdags kväll.

På fredagen pluggade jag och efter lunchen åkte jag ner till Lisa. Det var bal i fredags och där var en massa vackra damer ;D Fotade en massa innan de åkte iväg i den fina bilen! En stund senare åkte jag med Lisas bror och föräldrar och hämtade upp hennes farmor innan vi åkte ner till Kasttjärnsparken och kollade på alla bilar och finklädda människor! Efter en stund gick istället till Stadsparken för att kolla på kortegen :) Vi såg inte så mycket eftersom det redan hade kommit så mycket folk som stod framför, men men :P Sen stod vi och väntade både länge och väl innan de skulle början "vandringen" mot Folkets Hus. Men när de väl kom failade det för de gick värsta fort xD Sedan åkte jag hem med mamma och pappa (som kom till stan en stund efter oss). Fast de släppte av mig vid Lisa så jag fick ta cykeln hem :P  När jag kom hem drack jag och mamma drink ;) På kvällen kollade jag och pappa på film. Nån som gick på tv, minns ej vad den hette, men helt okej var den.

I lördags var jag och mamma på stan och sen åkte vi hem och hämtade pappa och åkte till Bergslagsodlingar och köpte jopp (potatis) till jopplandet och blommor till graven. Vi stannade och fikade i Hagge också men det var iskallt! Haha. När vi åkte hem brann det i en sommarstuga mellan Ludvika och Smedjebacken så det stod massor med brandbilar på vägen. Läskigt! Det var massa rök och lågor genom fönstret och hål i taket :S På eftermiddagen pluggade jag efter maten spelade vi TP och jag vann! :D

Igår klippte jag gräset och sen satt jag på balkongen och läste Twilight :) Sen kom Lisa och vi letade efter vårat kubb ÖVERALLT, men hittade det inte. Så vi lyssnade på Kent och spelade Skip-bo istället. När mamma kom hem letade hon reda på det (det stod värsta synligt, men vi hade ändå inte sett det xD) och då spelade vi och jag vann båda gångerna :) Sen låg vi på en filt på gräsmattan. :) På kvällen var jag och mamma ute och satte potatis och frön till blommor och grönsaker :)

Idag har jag pluggat och träffat Denise som sagt. Nu är det snart dags för träning :)


Fina damer :)

Lisa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0