Hatar att komma på rubrik!

När jag hade gått och lagt mig igår kväll läste jag lite i min bok. Det var så lite kvar så jag tänkte att jag skulle läsa ut den, men klockan hann bli halv ett innan boken var slut och efter det kunde jag inte somna på ett bra tag.

Imorse när klockradion startade spelades de allra sista tonerna av Kents Vy från ett luftslott. Men bara två toner eller vad det var var tillräckligt för att jag skulle höra att det var den. Tänk om klockan startat fyra minuter tidigare, då hade jag fått vakna till en underbar röst.... Nu blev jag bara deppig för att jag missade det, haha...

I skolan hade vi föreläsning på förmiddagen. Höll på att somna... Precis i slutet av lektionen nämnde våran lärare (som kommer från Finland) att de vann igår. Arghh, säger jag! Haha... Efter lunchen satt vi i bibblan hela eftermiddagen och pluggade på grupparbete.

När jag kom hem stack jag ut på en springrunda i elljusspåret igen innan jag gjorde mat. Nu har jag precis läst igenom vårat grupparbete och ska väl fortsätta plugga lite med det. Känner även att jag har lite smått panik över ekonomistyrningen. Snart bara två veckor kvar till tentan :S Från och med helgen blir det hårdplugg på det kan jag säga! Efter den tentan blir det hårdplugg för organisationstentan en vecka senare och efter den är det SOMMARLOV!!! Gud vad jag längtar!!!

Dagens låt får bli Vy från ett luftslott då. Detta är officiella videon som fansen fått göra. Även denna version de spelade på radion, fast den inte är lika bra som albumversionen. Men bra ändå såklart... (0,45-0,51 i videon påminner om videon till Coldplays The Scientist, som för övrigt är den bästa musikvideo som finns! Se den här.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0