Värme

Det har varit en jobbig dag idag. Igår kväll var femte kvällen i rad jag inte kunde somna på flera timmar. Det är så himla jobbigt och man kan ju inte göra något åt det. Jag somnade nästan på soffan på eftermiddagen idag när jag satt och pluggade.

Det har varit jättevarmt här i Karlstad idag! Min termometer visade på 29,5 grader i solen! :O Jag tänkte sätta mig på våran pyttelilla och stökiga/skitiga balkong och plugga, men det blåste så mycket så det blev rätt kallt ändå, så jag gick in igen. (Här skulle det varit bildbevis på min termometer, men kameran och datorn vill inte samarbeta!)

Imorgon och på torsdag är jag "ledig", men jag ska plugga hela dagarna ändå. Jag ska fan klara externredovisningstentan nästa vecka!

Förövrigt har Kent namnsdag idag ^^

 

Nu ska jag fika, duscha och sen lägga mig och börja läsa en ny bok. Läste ut den jag höll på med igår kväll :)

 

Jag pluggar naturkunskap på balkongen hemma för ett par år sen :)


Kommentarer
Postat av: mor

här är e´n till som är trött, men jag har då inge problem med att somna

2011-03-23 @ 19:25:46
Postat av: mor

här är e´n till som är trött, men jag har då inge problem med att somna

2011-03-23 @ 19:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0