Mariefred Sessions

Idag släpptes Erik Hassles nya album Mariefred Sessions, som är ett samarbete med Jocke Berg och Martin Sköld från Kent. Jag sitter och lyssnar på det nu. Brabra :)

Erik Hassle – Mariefred Sessions (Länk till albumet på Spotify)

Här är Are You Leaving som är singel från EP:n. Den, Stains och Arrows, tycker jag var bäst efter första genomlyssningen. Are You Leaving har jag ju lyssnat en del på innan (den släpptes väl för en månad sen eller så) och de andra blir säkert bättre senare också :) Stains är nog den som jag tycker det var mest Kentstuk på och det finns även ett Kent-solo i slutet (som Erik smög in när de andra inte var där^^) Mycket trevligt. Detta är nog något jag kommer lyssna en del på framöver!


Kommentarer
Postat av: Emye.

den är så himla bra!

2011-03-28 @ 19:58:44
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0