Tältning

Har fått upp några fina tältbilder i mitt bildspel på datorn. Jag blir så himla sugen på att tälta. Det vill jag göra i sommar! Mina tre senaste tältningar har varit både lyckade och mindre lyckade:

Juli 2008:

Med: Louise, Lisa, Ajje.

På en ö i Hillen. Jättekul (det var en överraskningspresent från mina vänner när jag fyllde 18♥), förutom en liten detalj, nämligen att det var typ en miljon måsar som skrek heeeela natten! Gick inte att sova! Men det var mysigt ändå, vi sov fyra personer i ett tvåmannatält! ^^

 

Juli 2009:


Med: Louise och Lisa.
På Nicksta camping (xD) i Nynäshamn natten innan vi skulle åka med färjan till Gotland. Ja, hur ska man beskriva detta då... Iskallt på natten. Verkligen iskallt! På kvällen spöregnade det när vi kom dit, vi blev totalt genomblöta. Som tur var slutade det regna så vi kunde slå upp tältet. På morgonen var det jättefint väder (bilden) men när vi hade packat bilen och skulle åka till färjan startade inte bilen. Detta ledde till att vi fick typ panik, mor och far fick åka dit (med farmors bil, som vi fick låna), vi fick boka om färjebiljetten och massa krångel. Jätteirriterande då, kul nu i efterhand.

Augusti 2009:

Med: Denise, Karro och Eri.

Inga konstigheter här vad jag minns. Förutom då kanske att vi blev åldersdiskriminerade på Ullareds camping och fick åka tillbaka hela vägen ut till kusten. På kvällen skulle vi spela kort inne i tältet, men vi fick ge upp ganska snabbt eftersom det var så mörkt och vi hade ingen lampa xD


Kommentarer
Postat av: mor

det är alltid drygt med krångel när det pågår med det är dem man minns i efterhand t ex inga biljetter finns på hotellet :)

2011-03-21 @ 21:44:14
Postat av: Beskyddaren

Fin header!

Och fint citat ^^

2011-03-22 @ 17:44:23
URL: http://kentarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0