Jag nöjer mig med tystnad...

Idag har jag sovit länge på morgonen. Det var skönt för jag kunde inte somna igår kväll. När jag kommit upp pluggade jag en stund och blev klar precis lagom tills det var skidor på tv. Så satt och kollade på skidor från Falun och skidskytte hela eftermiddagen innan jag gick ut på promenad. Idag åkte vårjackan på för första gången i år. Riktigt skönt :)

Jag kollade nyss på dokumentären Shut up & sing om Dixie Chicks på Youtube. Men den sista delen fanns inte. Så himla irriterande! Jag har redan sett den en gång när den gick på tv, men det är flera år sedan ju. Har glömt hur den slutade! Men kanske ska klicka hem den från Discshop. Kostar bara 59 kronor... Eller önska mig när jag fyller år, fast det är ju ett tag dit... Men den dokumentären är i alla fall så himla bra! Den handlar om när Natalie Maines, på en konsert i London 2003, kritiserade Bush som förberedde kriget mot Irak. Därefter blev bandet både svikna av fansen och dödshotade.



Angående rubriken: Kent – Om du var här ♥

Detta är inlägg nummer 1000 på min blogg. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Beskyddaren

Wow, 1000 inlägg. Det är verkligen många! ^^

2011-03-19 @ 19:34:19
URL: http://kentarna.blogg.se/
Postat av: Isbjarne

Jag tror inte att det bara är slutet dem har tagit bort, de har nog klippt lite. För jag kommer ihåg vissa delar som vad jag kan komma ihåg var med i början som inte var med i det på youtube

2011-03-21 @ 21:39:55
URL: http://isbjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0