Hej igen!

Jag har inte haft datorn påslagen sen förra torsdagen. I helgen var jag hemma och då finns inte tid för sånt. Jag har inte haft tid i veckan helgen. Har pluggat till tentan imorgon. Känns hyfsat, hoppas bara det kommer frågor på det jag kan. Längtar väldigt mycket till imorgon kväll. Då ska jag laga god mat, äta godis och kolla på tv! :) Just nu lyssnar jag på musik för att tänka på nåt annat. Det jobbiga är att tentan är klockan två på eftermiddagen. Varför? Hellre tidigt på morgonen ju...

Jag längtar till sommaren också, nu när det är så fint väder. Typ sitta på balkongen hemma i solen och läsa en bok eller lyssna på musik. Så himla underbart. Eller hänga med vänner på stan eller på stranden. Snartsnart...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0