C

Just nu känns det sådär att jag inte pluggat sen innan middagen... Varför? :P Jag har suttit och lyssnat på Kent i ett par timmar. Rätt underbart... Tror faktikst att jag ska gå och lägga mig snart. Är så himla trööt hela tiden! :S Men imorgon börjar jag inte förren kvart över två, så jag kan ju unna mig en liten sovmorgon och sen plugga stenhårt fram till lunch (haha...) och sen gå till skolan. Undrar om jag kan lyckas med det? Jag måste plugga både till tentan nästa fredag, redovisningen nu på fredag och komplettera en hemtenta från i vintras. Så det vore ju bra om jag lyckas :P Vad som inte känns lika bra är att jag lägger externplugget åt sidan nu fram tills MF-tentan är gjord.... Inte så bra men vad ska man göra? Tycker inte om att vi läser två kurser samtidigt alltså!

Längtar till fredag eftermiddag (efter redovisningen)! Då ska jag åka hem. Louise är ju hemma den här veckan så jag ska hem i helgen och umgås med henne och Lisa (alla tre samlade igen!♥). På söndag blir det Romme :D Och sen middag hos farmor :)

 

Jag satt och läste lite gamla inlägg på bloggen. Vad jag gjorde för ett år sedan. Och för exakt ett år sen drömde jag att jag var på Coldplay-konsert och var jätteledsen att det inte var på riktigt. Men nu kommer det bli verklighet och jag är så lycklig!! Sen var det ett år sen vi köpte biljetter till Muse också (fast det failade ju den gången xD) :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0