Studenten 2011

Den 10 juni var det studentfirande i Ludvika. Lisa slutade skolan!

Det var en fin dag. Jag är såklart ledsen att jag missade utsläppet och lastbilskortegen, men eftersom tentan kändes bra ångrar jag inte att jag bestämde mig för att göra den. 

Från min egen student finns det vissa ögonblick som jag skulle kunna göra vad som helst för att få uppleva igen. Det gör ont bara jag tänker på det. Men eftersom jag vet hur mycket den där dagen betyder för de som slutar försöker jag att inte visa det och vara glad. Det var likadant förra året när syster slutade. Utåt var jag glad och lycklig, men inombords grät jag floder. Och så kommer det nog alltid vara den där dagen...

Men, som sagt, det var en fin dag!

Sötaste djuret var från mig, det är jag nästan säker på ;)

Glaaaaad :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0