Sommartider hej hej!

Hej och hallå!

1 juni idag. Gud vad tiden går fort. Det är helt sjukt. Jag tyckte det var nyår nyss! Men nu är det sommar alltså :)

Idag har jag suttit nio timmar i skolan och pluggat med Sofia, Emelie och Henke igen. Najsigt. Känns hyfsat bra nu, mer än så ska man väl inte säga... Imorgon blir det lite plugg själv på förmiddagen och så ska i alla fall jag och Emelie träffas på eftermiddagen och plugga lite formler och grejs. Det dåliga är att bibblan är stängd eftersom det är röd dag imorgon. Blöö på det. På kvällen imorgon ska jag bara ta det lugnt och sen lägga mig tidigt så jag är pigg vid åtta på fredag. Efter tentan ska jag lyssna på Coldplays nya singel som släpps på fredag! Woho!

Nu blir det lite organisationsplugg nån timme. Känner mig ganska stressad och har lite panik över den tentan som är nästa fredag. Läser man frågorna på de gamla tentorna fattar man ingenting! Åååh.

Sen känner jag att jag inte vill sluta denna kursen. Eller själva kursen ska det ju bli skönt att bli av med :P, men jag kommer sakna alla vänner sen när vi inte kommer gå tillsammans längre. Det kommer kännas konstigt. De är så snälla och roliga :P

Justja, plugga var det... ;)

Hemma vid köksbordet förra lördagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0