Hej alla!

Känns som att det var ett tag sen jag skrev. Jag har haft fullt upp med att plugga, packa och städa de senaste dagarna. Nu är det helt rent (typ), nästan allt är packat och tentan får gå som den går. Känns som att det kan gå precis hur som helst, det beror helt på vilka frågor som kommer. Men jag har varit inställd hela veckan på att göra den i augusti, så blir det så blir jag inte förvånad...

Nyss tackade jag ja till att jobba som funktionär på Peace & Love! Kul kul kul!! Nu hoppas jag bara att jag inte jobbar när Håkan eller Kings of Leon spelar. :)

Idag har det åskat ordentligt på mig. Det blev mörkt som om det var mitt i natten och det var skyfall och blinkande ute hela tiden! Även igår morse/förmiddag åskade det. Då skakade hela fönsterbrädan! :S

Imorgon blir det alltså tenta, bilkörning till Ludvika och studentfest. Gissa om jag kommer vara trött imorgon kväll! ;)

Nu; diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0