Söta kusinbarn :)

Sötare och gladare kille än Sixten får man leta riktigt länge efter! Igår var vi hos farmor hela eftermiddagen och umgicks med henne och min kusins familj. Det var trevligt. Sixten (som snart är ett år) log och skrattade verkligen hela tiden. Sötnosen. Smilla sprang runt och busade och lekte med en docka hon hittade hemma hos farmor.

Idag har jag städat och tvättat en av bilarna och sedan suttit på balkongen och läst resten av dagen. Skönt. Jag har som "mål" att läsa mycket den här sommaren. Jag brukar alltid säga att jag ska göra det, men det brukar aldrig bli så. Idag läste jag ut sommaren tredje bok eller nåt.
Imorgon blir det Borlänge med syster och mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0