Skogen

Jag sitter på balkongen i solen och lyssnar på Håkan. Fint.

På förmiddagen var jag ute i skogen. Skulle leta efter en stig som jag och Louise inte hittade igår. Jag hittade den, så det var ju bra. Jag hade med mig min kamera ifall jag skulle hitta nåt fint att ta kort på. Jag hittade massor med fina saker. Jag hann ta en bild, sen tog batteriet slut. Fail. Det verkade som att bara för att jag inte kunde ta några kort så såg jag massor med saker som skulle kunna bli fantastiska bilder, typ. Nu har jag laddat batteriet, men jag orkar inte gå tillbaka. I skogen plockade jag även massa blåbär! :D

Ikväll blir det tacosöndagsmyskväll hos Lisa :)

När jag och pappa var i skogen för ett par veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0