Lista

Bara för att jag inte har nåt bättre för mig.
Heter: Malin
Bor:
Ludvika under sommaren. Sen tillbaka till Karlstad
Musiksmak: Kent, Coldplay, Håkan Hellström, Muse mm.
Skostorlek: 37 eller 38
Civil status: Singel.
Läser: Böcker av alla möjliga slag, gärna om kärlek...
Yrke: Student
Äter: Mat.
Dricker: Helst mjölk.
Tobak: Nej tack!!
Sport?: Tja vet inte. Gillar skidor, fast inte på sommaren :P
Julgran: Bara på jul!
Vuxenhet: 50 % kanske
Var vill du bo?: vet inte. Nånstans där jag trivs.
Har du syskon?: Jupp, en syster
Nuvarande hårfärg?: Blond
Riktiga hårfärg?: Den jag har nu
Ögonfärg?: Blå.
Längd: 170 cm.

Vad önskar du dig mest i hela världen?: Vet inte riktigt... Ibland önskar jag att jag vore en bättre människa, att jag hade lättare att glädjas åt andras framgång, typ
Vad dricker du för kaffe?: Inget alls!
Vill du ha barn?: Ja.
Kan du sjunga?: Ja :)
Är du rädd för döden?: Jag är livrädd för att leva och dödsrädd för att dö...
Är du pinsam på fyllan?: Dettror jag inte
Är du blyg?: Jao

Har du bra betyg?: Jadå
Är du svartsjuk?: Avundsjuk kanske men inte svartsjuk
Favoritskådespelare: Vet icke, haha.
Favoritfilmer: Gillar filmer som Dear John och PS I love you. Vet inte vilken som är min favoritfilm faktiskt.
Favoritdjur: typ varg kanske
Favoritskolämne: Orka.
Favoritbok: En flicka som kallas Alice, Vad som än händer, Den långa flykten, Hur kär får man bli...

Favoritlåt: För många för att de ska få plats här, men alltid Mannen i den vita hatten!
Favoritalbum: Just nu är det nog Kent - Du & Jag döden, Kent - Hagnesta Hill, Kent - En Plats I Solen, Coldplay - A rush of blood to the head.
Favoritprogram på tv just nu: Det enda jag kollar på på tv just nu är Morden i Midsomer och fotbolls-VM
Personlighet: Har alltid haft svårt att svara på såna frågor!
Skönhetsideal: ?

Religion: Icke troende kristen, typ
Land: Sverige.

Badkar eller dusch?: Dusch.
Telefon eller MSN?: Telefon.
Om du vinner på lotto, vad gör du?: Beror på hur mycket jag vinner såklart. 25 kr kan man ju inte göra så mycket med, men jag skulle spara det mesta tror jag, och resa bland annat.

Favoritinstrument: Vet icke
Hur röstade du i förra valet? rödgrönt
Te: Gillar inte te
Alkoholkonsumtion: Max en gång i månaden skulle jag säga :P
Pryl som hjälper dig i din vardag: eh, kläder? xD

Kläder: Klänning eller jeans mest 
Hatböcker: Vet inte
Vad du känner avsmak för: Krig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0