Tisdag

Idag har jag varit på bibblan på universitetet och letat böcker, men hittade ingen jag skulle ha. Sen åkte jag till bibblan i stan och där hittade jag i alla fall en. När jag kom tillbaka beställde jag de andra. Hoppas bara jag hinner få dem innan uppgifterna ska vara inne... Vadå vara ute i sista sekunden? Suck...

Jag har även försökt skriva ut lite papper här, men det går inge bra. De första sidorna blev bra, men nu blir det bara blanka sidor som kommer ut. Och det står att det finns bläck kvar... Hmm... Drygt ju.

Snart ska jag laga lunch och sen ska jag till skolan.

Åh, vad jag längtar till sommaren. Fick syn på den här bilden, tidigt morgon i Nynäshamn sommaren 2009. Innan bilen pajjade... Haha.

 

Nu fick jag syn på den här bilden också (har bildspel på sidan av skärmen), fjällsemester i mars 2008, Klövsjö/Vemdalen. Det är ganska bra med vinter också. Fast på sommaren slipper man skolan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0