Skola

Nu har jag varit i skolan en stund. Men jag gick hem på rasten. Det skulle vara introduktion idag men det var mest för de som ska läsa hela ekonomprogrammet (jag ska läsa en kurs, företagsekonomi A), så vi frågade om det skulle bli mer info om bara kursen men det skulle det inte. Jag hade tänkt att bara ta det lugnt nu, men när jag kollade posten hade jag fått en avi om att mina böcker kommit, så jag går nog och hämtar ut dem på en gång. Jag har fortfarande världens träningsvärk i benen så jag kan inte gå normalt men jag går ut en stund ändå. Kanske blir lite piggare då. Men först ska jag äta lite mellanmål. Jag är jättehungrig! Får se om jag kanske pluggar lite när jag kommer in igen. Har ju en hemtenta som ska in på torsdag. Annars hade jag tänkt ägna morgondagen och onsdag (då jag inte har några föreläsningar) åt det, men ju snabbare jag bli klar, desto bättre! Men som sagt så har jag varit vaken sen fem imorse så jag är inte på topp, haha.

Vi hörs senare!

Orsak till träningsvärken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0