Redovisningar

Idag har jag ätit julskinka. Fast i skinksås då ^^

Nu sitter jag och pluggar, skriver ner vad jag ska säga på redovisningen på fredag, men jag känner tröttheten komma krypande... Skulle vara skönt med en promenad eller nåt. Hade jag varit hemma hade jag nog gått ut en stund, men här vågar jag inte gå utanför dörren när det är mörkt. Skulle vara skönt att lägga sig på sängen och läsa eller lyssna på musik också... Men jag ska kämpa på en stund till, sen blir det dusch och sen sova.

Imorgon ska jag nog städa bort min julstjärna. Julen är slut nu. Efter det måste jag plugga till redovisningen imorgon. Den känns inte lika jobbig som den på fredag, men ändå inte kul alls. Hatar redovisningar mer än nåt annat, typ.

Nä, dags att återgå till pluggandet...

Förresten, jag tyckte det var ganska kul att skriva dagens datum i blocket idag på föreläsningen - 11/1-11 ;)

Kommentarer
Postat av: mor

bra kämpat :)

2011-01-11 @ 21:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0