Piteresa

Igår jag jag och la mig klockan nio, läste en stund och somnade väl strax innan tio eller nåt. Sov tio timmar inatt och det var riktigt skönt. Men jag känner mig ändå värsta trött! Fail.

På förmiddagen idag har jag pluggat lite på hemtentan i konflikter och konflikthantering och ska snart fortsätta med det.

Igår bokade mamma och pappa flyg till Luleå. Där ska vi hyra bil och åka till Piteå och hälsa på syster. Nästa fredag ska vi åka dit. Vi skulle egentligen åka den här helgen som kommer, men det passade inte med mitt schema. Det ska i alla fall bli roligt att åka dit! Se hur allt är långt där uppe i norr. Lite läskigt att flyga bara men det går nog bra :) Sen måste vi åka bil till Arlanda också, vilket är lite fail. Vi hade tänkt åka tåg dit, men i så fall blir vi kvar på Arlanda på söndagen för det gick inga tåg hem då, så ja, det failade ju lite. Kommer hem till Ludvika sent på söndagen och sen måste jag åka med 6-tåget till Karlstad på måndagen. Woho...

Tror jag ska åka hem nu till helgen också. Orka Karlstad...:O Vet inte vart jag får alla pengar ifrån till alla tågbiljetter, men... Eller, det handlar om prioritering... Borta bra, hemma bäst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0