Miniskidsemester till helgen!

Jag ser fram emot helgen! Den kommer nämligen innehålla resa till Säfsen, bo i stuga med mamma, pappa och deras kompisar med dotter (fredag), längdskidåkning i Säfsen, P3 Guldgalan (woho! Kent kommer vinna, det har jag bestämt :D) (lördag), slalom i Säfsen (jättelängesen jag åkte där, kommer inte ens ihåg hur backarna ser ut :O), åka hem, Solsidan och Morden i Midsomer (sista avsnittet med John Nettles :() (söndag). Låter som en mycket bra helg tycker jag! Fast jag gruvar mig för måndag. Måste nämligen ta tidiga tåget. Jag vill inte gå upp 04.45!!! Vill inte vill inte vill inte. Men ja, jag måste :/ Fast innan det blir det ju kul, och det är ju bra!

Mina fina slalomskidor ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0