K-town

Jahapp. Då var man tillbaka. Just nu är det mest jobbigt och vill bara åka hem igen. Men jag ska till skolan imorgon så... Och på onsdag har vi redovisning (:S) och på fredag har vi redovisning (:S:S:S). Jag kommer inte hem på två veckor. Känns ju bra... Not.

Det var jobbigt att åka hit. Dels för att jag helst hade velat köra åt andra hållet och dels för att jag hade solen i ögonen nästan hela vägen och ibland blänkte det på vägen så man såg ingenting. Jag menar ingenting! Obehagligt!

Just nu orkar jag inte göra nånting. Behöver plugga, men jag orkar inte. Orkar inte ens lyssna på musik! Äh, får försöka ta tag i det efter maten. Ska nog börja med den snart. Om jag orkar.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0