I-mic

Jag hittade mina block från Företagsekonomin! Första stället jag letade på låg de. Fast verkar dock bara ha kvar de från B-kursen, tror jag det är. Men jag är tydligen smart ibland också. Kände väl på mig att jag skulle behöva dem i framtiden :P

Satt och kollade lite i dem. Då hittade jag detta:





Det var en gruppuppgift vi höll på med. Vi skulle typ hitta på och marknadsföra en mikro eller vad det var. Det måste ha varit den roligaste lektionen ever. Alltså man fick typ träningsvärk av allt skrattande på den lektionen. Sen när vi berättade om vår idé för alla de andra dog vi typ allihopa och skrattade åt vår knasiga mikro. Fast våran lärare tyckte den var hur bra som helst och sa typ åt oss att kontakta Elecrolux xD

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha roligt xD

2011-01-28 @ 17:14:17
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0