Gitarr

Jag har bestämt mig för att 2011 ska blir året då jag lär mig att spela gitarr. Jag gjorde ett försök för tre-fyra år sedan, men jag gav upp innan jag knappt hade börjat, haha. Jag lärde mig väl ett par ackord, varav ett jag fortfarande minns. Men vad det heter har jag ingen aning om ^^ Men nu så, nu spelar vi ju lite band också! Det finns bara ett problem. Louise tar med sig båda sina gitarrer när hon flyttar till Piteå. Hmm...

The acoustic guitar


Nya elgitarren (lånade bilden från Louises blogg, hoppas det var okej!)


Kommentarer
Postat av: Isbjarne

Det var okej. Du kan ju alltid gå in och köpa en gittarr på Stefans eller på blocket, det går att få en bra nybörjargitarr för ca 700 kronor :) Annars får vi öva tsm i sommar!

2011-01-13 @ 20:25:36
URL: http://isbjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0