Bye bye L-a!

Imorgon ska jag köra ner till Karlstad. Men innan det ska jag packa (har inte ens börjat!) och hämta en bok på bibblan. (Och jag hoppas vara i Karlstad innan lunch, vill inte åka när det är mörkt! Hur ska det lyckas?) Dessutom måste jag komma ihåg att tanka innan, annars blir jag väl fast nånstans mitt i skogen :S

Nä, nu ska jag plocka fram lite grejer jag ska ha med mig och sen sova.

Hejdå Ludvika och tack för den här gången, det var trevligt att vara här!!


Ludvika centrum xD Bilden är från säckgången, därför det är så mycket (!) folk och en polisbil :P

 

Känns konstigt att mamma och pappa är hemma nu men inte Louise. Det kommer ingen musik från hennes rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0