Vad är min tystnad värd?

Hej hopp!

Rätt seg dag idag. Jag har typ pluggat, gått promenad, kollat på skidskytte (nu igen!) och lagat mat. Och pratat med kära syster på Skype! Jag åt för ett par timmar sen men är redan jättehungrig. Tur att jag har lite choklad kvar! Hehe. Jag lagade köttfärsbiffar idag. Det blev gott, men det tar så himla lång tid när man bara har en enda liten stekpanna, haha. Alldeles nyss skrev jag ut min och Louises biljett till Coldplay i sommar. Nu ska jag sätta en dem i min pärm som är märkt med "viktiga papper" så jag inte tappar bort dem ;)

Jag har en jättebra låt på hjärnan idag. Nämligen Passagerare med Kent med Rebecka Törnqvist med på ett hörn. Så himla fin och perfekt avslutning på en perfekt skiva (En Plats I Solen); "Vad är min tystnad värd".


Kommentarer
Postat av: Lisa

den är väldigt väldigt bra!

2011-02-13 @ 20:34:33
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0